Service

Horizont.nl wil haar klanten zo goed mogelijk informeren.

Hieronder vindt u belangrijke informatie over de bestelprocedure, account aanmaken, uw gegevens, betaalmogelijkheden, verzendkosten, levertijd, ruilen/retourneren, actiecode(s) en garantie.

Heeft u nog vragen of wilt u advies?
Neem dan contact op met onze klantenservice: T: +31 (0)88 82 82 510 (op werkdagen 09:00 - 16:00 uur) of stuur een e-mail naar: info@horizont.nl

Account aanmaken

Om uw bestelling te kunnen verzenden hebben wij uw adresgegevens nodig. U heeft de mogelijkheid om een account aan te maken zodat u bij uw volgende bezoek uw gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen. U ontvangt dan een gebruikersnaam en wachtwoord per e-mail.
U kunt uiteraard ook voor eenmalig gebruik uw gegevens invullen, uw gegevens worden dan niet opgeslagen.

 

Uw gegevens

Gegevens die u invoert op deze webshop worden alleen gebruikt voor de afhandeling van uw bestelling. Uw gegevens worden niet verkocht aan derden of gebruikt voor andere doeleinden. Horizont.nl respecteert de privacy van alle gebruikers van de site en zorgt dat al uw persoonsgegevens vertrouwelijk worden behandeld. Zie ook onze privacy en disclaimer informatie.

 

Bestelprocedure

Horizont.nl heeft een eenvoudige bestelprocedure ontwikkeld. Indien u vragen heeft over de bestelwijze, dan kunt u contact opnemen met on via het contactformulier. Wij helpen u graag verder.

 

Internationale bestellingen

Bestellingen vanuit het buitenland kunt u via e-mail doorgegeven. Waarna u van ons een bericht ontvangt m.b.t. de verdere afwikkeling van de bestelling.

Orders from abroad can be sent via email info@horizont.nl. You will receive a message from us regarding the further settlement of the order.

Bestellungen aus dem Ausland können Sie per e-Mail schicken an info@horizont.nl . Sie erhalten von uns einer Nachricht über die weitere Abwicklung der Bestellung.

 

Betalingsmogelijkheden

Bankoverschrijving
Na het afronden van uw bestelling ontvangt u van ons een e-mail met betaalinstructies. Als de betaling bij ons binnen is versturen wij uw bestelling.

iDEAL
Rekeninghouders die internetbankieren kunnen gebruik maken van deze betaalwijze. U kunt direct betalen door middel van online bankieren via uw eigen bank.

 

Verzendkosten

Verzendkosten Nederland (NL) per bestelling € 6,95*
Bestellingen vanaf € 100,= worden franco geleverd.

Verzendkosten buitenland per bestelling tot 5 kg.:
België     (BE)   €  7,50*
Duitsland (DE)  € 18,50*
Wereld/global   € 24,30*
*incl. Track & Trace

 

Levertijd

Horizont.nl streeft er naar uw bestelling (mits op voorraad) binnen één werkdag na betaling, te verzenden. Indien mogelijk worden bestellingen in één pakket geleverd. Er vinden geen deelleveringen plaats. Indien een bestelling vertraging ondervindt wordt u hiervan z.s.m. op de hoogte gesteld.

 

Ruilen/retourzending

Neem altijd eerst telefonisch contact op met de klantenservice via 088 82 82 510.

U het artikel ruilen/terugsturen binnen 14 dagen, conform de algemene leveringsvoorwaarden - herroepingsrecht (de algemene voorwaarden vindt u onderaan de webpagina’s). De verzendkosten zijn voor de koper. U dient uw retourzending te voorzien van het serviceformulier (op te vragen bij de klantenservice). Vervolgens verpakt u het artikel netjes en stuurt het samen met het serviceformulier naar:
Horizont.nl, Sluiskolk 3-5, 7681 KC Vroomshoop.
Beschadigde en/of gebruikte artikelen worden niet retour genomen.

 

Klachtenprocedure

Heeft u een klacht over een artikel, over de afhandeling van uw bestelling of een verbeterpunt voor de webshop, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Vermeld in uw bericht zoveel mogelijk gegevens over de artikelen en/of uw bestelling (zoals het ordernummer, het artikelnummer etc.) zodat wij u zo goed mogelijk kunnen helpen. Zodra uw bericht ontvangen wordt deze verwerkt en ontvangt u zo snel mogelijk telefonisch of via de e-mail een reactie.

 

Actiecode

Een actiecode is altijd voorzien van een einddatum. Eén actiecode per bestelling. Niet inwisselbaar tegen contanten en op reeds geplaatste bestellingen. Eventuele aanvullende voorwaarden ontvangt u bij de actiecode.
In de bestelmodule vult u de code in. Daarna wordt de korting verrekend.

 

Garantie

Horizont.nl staat 100% achter de kwaliteit van de artikelen die op deze site worden aangeboden. Horizont producten hebben standaard 2 jaar garantie, tenzij anders aangegeven. Mocht er onverhoopt iets niet naar wens zijn dan kunt u reclameren tot 14 dagen na de levering conform de algemene leveringsvoorwaarden - herroepingsrecht (de algemene voorwaarden vindt u onderaan de webpagina’s). Stuur dan een e-mail met uw opmerking naar info@horizont.nl, onder vermelding van uw order- en/of factuurnummer. Horizont.nl zal u een passende oplossing bieden.

 

Tot slot

Wij streven ernaar onze klanten zo goed en volledig mogelijk te informeren, desondanks kunt u aan bovenstaande tekst geen rechten ontlenen.