• Meer dan 75 jaar een begrip
  • Veilig voor mens en dier
  • Eigen service & reparatiedienst

Hoe meld ik een reparatie?

Een product moet in goede staat verkeren en, bij normaal gebruik, naar behoren functioneren. Als u een product hebt ontvangen waarbij dit niet het geval is bieden wij natuurlijk een passende oplossing, dat kan o.a. door reparatie. Dit is afhankelijk van het product en evt. garantievoorwaarden.

Download hier een Reparatieformulier

Valt uw product binnen de garantietermijn, dan wordt deze kosteloos gerepareerd of vervangen (indien nodig).

Let op: Aangeboden retouren en/of reparaties zonder formulier worden niet in behandeling genomen. Het product hoort in originele staat te worden aangeboden; schoon, onbeschadigd, ongestickerd en onbeschreven. Horizont behoudt het recht om retouren en/of reparaties te weigeren.

Hulp of advies nodig?

Heb je vragen of direct advies nodig?
Neem contact op met onze klantenservice.

Bel 088 – 82 82 510
op werkdagen 09:00 – 16:00 uur