• Meer dan 75 jaar een begrip
  • Veilig voor mens en dier
  • Eigen service & reparatiedienst

Kan ik een ander afleveradres ingeven?

Natuurlijk kan dat. Bestellen bij Horizont gaat gemakkelijk en snel:

1. Plaats het gewenste artikel in de winkelmand

  • Ga naar het artikel van uw keuze en klik op de knop ‘Bestellen’
  • Heeft u alle artikelen van naar keuze in de winkelwagen gelegd, ga dan naar de winkelmand rechts bovenaan de pagina. Alle prijzen op Horizont worden inclusief BTW weergegeven
  • Als u klaar bent met winkelen, klik dan op de knop ‘doorgaan naar afrekenen’

2. Persoonlijke gegevens opgeven

  • Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heeft u al een account bij Horizont? Log dan eenvoudig in door uw e-mailadres en wachtwoord in te geven
  • Bestelt u voor het eerst, dan kunt u een Horizont account aanmaken, dit is echter niet verplicht

3. Verzenden naar een ander adres

  • Kies op pagina met uw persoonsgegevens voor ‘Verzenden naar een ander adres?’
  • Er worden nieuwe velden getoond voor de gegevens van het gewenst afleveradres.

4. Betaalwijze kiezen en bevestigen

  • Vervolgens kiest u uw gewenste betaalmethode. Direct met iDEAL, via Creditcard, overschrijving of indien mogelijk achteraf met Klarna
  • Als u in het bezit bent van een Horizont waardebon of kortingscode is het mogelijk deze ook hier in te geven. Vul de code van de waardebon in of geef de online code in. Een bijbehorende korting wordt automatisch verrekend op het totaalbedrag
  • Klik op de knop ‘Bestelling plaatsen’ en u krijgt een bevestiging van uw bestelling. We zullen deze zo spoedig mogelijke verwerken en verzenden.

Let op! Alle prijzen in de webshop, actiefolders en catalogus zijn incl. BTW.

Hulp of advies nodig?

Heb je vragen of direct advies nodig?
Neem contact op met onze klantenservice.

Bel 088 – 82 82 510
op werkdagen 09:00 – 16:00 uur