• Meer dan 75 jaar een begrip
  • Veilig voor mens en dier
  • Eigen service & reparatiedienst

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Hoe wijzig ik mijn adresgegevens?

Bent u verhuisd? U kunt uw adres heel eenvoudig online aanpassen in ‘Mijn account‘. De wijziging wordt direct verwerkt. Bij het plaatsen van een volgende bestelling, wordt het nieuwe adres als afleveradres gebruikt, tenzij anders aangegeven. Bevestig dit door uw gegevens op te slaan.

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?

U ontvangt onze service-mails en bevestigingen op het mailadres dat u heeft opgegeven bij registratie. Wilt u dit wijzigen dan kan dat heel eenvoudig via ‘Accountgegevens‘ in uw Horizont account. Bevestig dit door uw gegevens op te slaan.

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Als u een Horizont account gebruikt, heeft u een wachtwoord nodig. Wilt u deze wijzigen, dan kan dat heel gemakkelijk in ‘Mijn account‘. We vragen dan eerst uw huidige wachtwoord. Vervolgens vragen wij u om een nieuwe wachtwoord twee keer in te geven. Bevestig dit door uw gegevens op te slaan.

Hulp of advies nodig?

Heb je vragen of direct advies nodig?
Neem contact op met onze klantenservice.

Bel 088 – 82 82 510
op werkdagen 09:00 – 16:00 uur