• Meer dan 75 jaar een begrip
  • Veilig voor mens en dier
  • Eigen service & reparatiedienst

Niet tevreden…? Laat het ons weten!

Bij Horizont draait het elke dag, al 75 jaar, om veiligheid en betrouwbaarheid bij het houden van dieren achter een afrastering. Kwaliteit, betrouwbaarheid en service zijn voor ons erg belangrijk.

Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over een levering, een dienst of anders. Dat vinden wij natuurlijk erg vervelend en zoeken graag samen met u naar een oplossing. 

Hoe nu verder?

  • Klacht over een bestelling? Lees er meer over in onze Algemene voorwaarden
  • We lossen een klacht graag snel op. Dat lukt het best wanneer u contact op neemt met onze klantenservice. We zijn elke werkdag tot 17.00 uur bereikbaar via email (info@horizont.nl)
  • Wij streven naar een snelle afwikkeling van de klacht (opname klacht binnen 1 werkdag en binnen 14 dagen ontvangt u een oplossing)

Hulp of advies nodig?

Heb je vragen of direct advies nodig?
Neem contact op met onze klantenservice.

Bel 088 – 82 82 510
op werkdagen 09:00 – 16:00 uur