• Meer dan 75 jaar een begrip
  • Veilig voor mens en dier
  • Eigen service & reparatiedienst

Hoe kan ik een naamswijziging doorgeven?

In de meeste gevallen kunnen wij uw achternaam helaas niet wijzigen. Dit heeft te maken met de aankopen en betalingen die u hebt gedaan op uw account met het bijbehorende klantnummer. Om fraude te voorkomen moet uw klantnummer verbonden blijven aan dezelfde naam. 

Heeft u echter een goede reden om uw naam te laten wijzigen, bijvoorbeeld vanwege een typefout of omdat er een wijziging plaats heeft gevonden in uw burgerlijke staat? Stuur dan een e-mail naar info@horizont.nl met de reden van de wijziging en een kopie van uw, rijbewijs of identiteitsbewijs. Uw BSN-gegevens en foto kunt u onzichtbaar maken; deze hebben we niet nodig.

Hulp of advies nodig?

Heb je vragen of direct advies nodig?
Neem contact op met onze klantenservice.

Bel 088 – 82 82 510
op werkdagen 09:00 – 16:00 uur